Chokladmuffins i de finaste formarna och färgglada bubblor

Igår laddade jag och V upp inför helgen med chokladmuffins! Vi bakade en vanlig sockerkakssmet och sedan tillsatte vi 3 msk kakao till det och de blev jättegoda. De fina och stadiga formarna har jag fått i present och jag har några kvar så jag kan göra en till sats i veckan :) Det är ju ett måste när man gör muffins att man antingen har en teflonform med fack till formarna eller att man har stadiga formar och jag väljer gärna de stadiga formarna. Ska kika efter fler varianter när jag besöker MOS (Mall of Scandinavia). Det är så roligt att baka när man vet att det är fler än jag som ska äta :) 
Jag och A har varit ute i snön och lekt kurragömma och blåst såpbubblor idag. Titta vilken färgglad glädjekick i form av bubblor som jag hittade i en butik på Hornsgatan! :) Rosa och neongul och söta motiv.
Dancing bubbles :)
 
Jennifer:

Nej visst är det svårt att få bra sovrutiner! Vet inte hur man ska göra. Inatt gick jag in och lade mig i dotterns stenhårda växasäng för att slippa brottas med barnen i vår säng 😂.

MADDISENJ.SE:

Så gott med muffins

ullie:

mmm så himla gott me muffins o fina formar

ramona:

God morgon :)
Men så gott med chokladmuffins. Det är man alltid sugen på ;)

Carro:

Men så gott! :)

Eva`s blogg:

gott gott dock får jag hålla mig från sånt nu, bubblor blåser jag gärna med dem små barnbarnen he he super kul :)

Kommentera inlägget här: