Favoritmascaran och gimme brow

Dessa två sminkgrejor är mina absoluta favoriter. Det är mascaran från Jelly pong pong som heter fairy lashes curl samt ögonbrynsborsten (brun färg) från Benefit. Jag har fått de från någon skönhetsbox som jag inte minns vilken men min förhoppning är att dessa ska finnas att köpa från Sephora när dessa tar slut. Jag vet att Sephora har Benefit märket hos sig så har de inte pong pong så ska jag köpa en mascara från Benefit istället som verkligen har bra mascaror de med. 
 
Ögonbryn: Gimme brow ögonbrynsborste med färg från Benefit
Ögonskugga: IsaDora nude rose och jag har blandat den rosa och använt den mörkaste ögonskuggan som eyeliner längst med fransraden. 
Mascara: Fairy lashes från Jelly pong pong
Concealer: light från märket pur, purminerals.com
 
Trevlig fredag på er!
 
 
Christin:

Nu har jag uppdaterat bloggdesignen för er som kikar på bloggen via mobilen. Det är rosetter där med nu :)

Kommentera inlägget här: