Sephora butiken i Stockholm

 
Jag hade helt missat att det finns en Sephora butik i Stockholm. Trodde att det bara fanns en i Nacka forum. Det finns i alla fall en Sephora butik på Biblioteksgatan i Stockholm och de hade en hel hylla med härliga badprodukter. Jag är ute efter små badbrus bollar till badkar i någon fin förpackning i flerpack men det verkar vara svårt att få tag i men de hade lite större badbrus i alla fall så köpte några i härliga färger (visar sedan). 
Jag hoppas på att deras kollektion med doft av vanilj ska dofta gott för den kollektionen hade så fina förpackningar och då kanske jag köper badskum med vaniljdoft sedan. Ser ni föresten att designen på bloggen är ändrad? Jag tycker det känns mer ordning och reda i designen nu och texten hamnar under bilderna och åker inte utanför bilderna som den gjorde på förra designen. 
 
 
 
Kommentera inlägget här: