Sandaler till våren och sommaren

Jag håller på och kikar efter ett par sandaler nu till våren och sommaren och jag hittade dessa av märket Emma på Footways hemsida. De är i läder och har en bra sula. De verkar dessutom vara bekväma och det är A och O eftersom jag tänker promenera mycket i dessa och även cykla. Får se om jag beställer. det är ju fraktfritt från Footway och de har också fria returer så det känns så mycket lättare att beställa hos dem än att köpa i affär. I och för sig kollade jag i en skoaffär igår och fick inspiration och provade skor men tycker dessutom att skor brukar vara lite dyrare i fysiska affärer. Här är skorna från Emma:
Från Footway.se
 
Dock är dessa lite snyggare tycker jag allt men tror inte att själva modellen av sko är lika skön då de är smalare framtill:
Av märket Clarks och kommer från Footway.se
 

Måste även passa på att tipsa er om en parfym från Tommy Hilfiger som jag doftat på och den är så god! Den heter Pear blossom:
Från Åhlens.se
 
Ha en fin tisdag på er!
 
Kommentera inlägget här: