Jeansshorts och annat fint och orange mandarinklyftor

Till min lycka så fanns det ett par jeansshorts från H&M kvar i min storlek. De var de som jag provade häromdagen men som jag inte köpte men ångrade mig massor sedan. De sitter jättebra och så kan man få plats med nycklar och nappar (!) till A i fickorna när man gör utflykter :) Jag köpte även ett par tygskor som är randiga (på bilden) och som är väldigt bekväma och så blev det en rosa nyckelring till min cykelnyckel och ett hårband i rosa kulörer och blått. Tur att man fått presentkort därifrån :D 
Det blev lite gottis igårkväll också och jag hade glömt hur gott det är med inlagda mandarinklyftor (hmm inlagda, vet inte om det heter så men ni förstår nog vad jag menar ändå). Till det blev det glass med smak av pinnglassen Nogger. Barnen och H hade strössel till glassen också. 
Mumin:

Vilka snygga och fina saker!

Kommentera inlägget här: