Solisar i rosé guld och rosa/beige och mys-tights/träningstights

Här är solglasögonen som jag beställde från H&M och de är i rosé guld med beige/rosa detaljer. Jag gillar dessa skarpt men nu vill jag ha sol så jag kan använda de bums! Sen så beställde jag ett par tights i svart och rosa (rosa text) som jag ska ha att träna i eller ha på mig framför teven :) det känns roligare med fina myskläder och jag gillar verkligen att gå omkring med tights hemma. Köpte även byxor/treggings som är som tights men jag blir galen på vilken storlek jag ska ha. Jag beställde storlek 40 men kanske borde tagit storlek 42 ändå. Dessa sitter uppe bra och åker inte ned men frågan är om de sitter för hårt i midjan? Typiskt då det kostar att skicka tillbaka kläder man vill byta när det gäller H&M. Har ju storlek 42 i deras jeans så borde nog skicka tillbaka dessa trots allt... får se... 
Ja de åker tillbaka och jag köper inga nya heller, det får jag göra i butik istället då jag ska träffa M. 
 
Trevlig helg på er!
 
Anonym:

Fina glajjor och byxor. /Mia

Kommentera inlägget här: