Ny kategori: Makramé

Nu har jag pysslat och gjort ett armband i makramé teknik. Jag ska absolut göra flera men det här är vad jag knåpade ihop av det materialet som jag hade hemma. Det jag gör härnäst ska ha lite mer dova färger än detta färgglada armband men det piggar upp mig en dag som denna då jag är supertrött efter att Anton väckt mig två gånger inatt. Jag inför en ny kategori här på bloggen: Makramé!
 
 
Netti Starby:

Vad fint det blev! :-D Kramis

Svar: Tackar! :)
Christin

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så fint

Svar: Tack så mycket!
Christin

Carro:

Duktig du är :)

Svar: Tack söta du!
Christin

Mirjam Therese:

Snyggt! och mysigt att pyssla lite :)

Svar: Tack och ja det stämmer bra, det är roligt att pyssla :)
Christin

Bella:

Så fint!

Kommentera inlägget här: