Den rosa termoskannan, bling bling och korv stroganoff till middag

Här är den rosa termoskannan som jag bloggade om förut här på bloggen. Detta är dock bara en liknande eftersom den jag beställde från ClasOhlsson var sönder innan jag ens hann använda den men de skickade tillbaka pengarna för den med en gång så det var bra service där ändå. Då kunde jag beställa denna rosa istället från Ib Laursen och den har fungerat alldeles utmärkt. Så praktiskt med varmt kaffe när man kommer tillbaka hem.
Igår gjorde jag föresten en korv stroganoff som betyder mycket för mig. Det är nämligen ett recept som jag fått av min morfar och jag följde det till punkt och pricka och det smakade som jag kom ihåg den här maträtten dvs. alldeles underbart gott! Jag har en matlåda tills imorgon också :)
Sen så måste ni se mina nya örhängen som jag fyndade på Lindex:
Bling bling var det här :)
 
Photo by E M E R E L L A:

Åh vilken gullig termos :)

Svar: Tack!! :)
Christin

Kommentera inlägget här: