Syrener, sol, Gateau fika och min nya vita pärla

 
Man får verkligen passa på att avnjuta doften av syrener den här årstiden då de nu står i full blom. Åh jag älskar den doften! Tycker att de varit väldigt långlivade dessa blommor i år. Vi har flera stora syrénbuskar här hemma och massor utav ljuslila syréner som är min favorit. I veckan fikade jag med V på café och vi hade det riktigt skoj han och jag när vi var iväg bara han och jag. Vi var först till Gateau och fikade och sedan gik vi vidare till ett annat ställe och åt lunch eller rättare sagt så åt V lunch för jag hade ju redan fikat och ätit croissanten på bilden :) 
 
Spana in solcremen från Hawaiian tropic som är randig :) och doftar gott av både kokos och mango tror jag att det är. Ja igår behövdes ju ingen solcreme när regnet öste ner men mot kvällningen sprack himlen upp och det blev lite sol här så då tog vi en cykeltur hela familjen och jag provade min nya pärla på bilden! Ja jag har köpt mig en elcykel! Jag älskar att den är vit och jag älskar ännu mer hur roligt och praktiskt det är att ha en sådan. Mer om den i inlägget ovan :) 
 
Trevlig torsdag på er!
Kommentera inlägget här: