Idag har vi varit på stranden

Idag har vi varit på stranden! Det gick väldigt bra att åka dit ensam tillsammans med två barn och ingen av de sprang lyckligtvis iväg åt motsatt håll. Båda två fick ha ärmpuffar på sig och så får man vara med hela tiden så att man ser de konstant och då funkar det toppen. Dessutom sätter jag picnickfilten och våra grejor så nära stranden som möjligt så att jag kan sitta bredvid när de håller på och gräver vid stranden. De älskar att vara på stranden och jag tyckte att det var supermysigt att vara där med mina grabbar och att höra havets vågor bölja mot stranden. Älskar havsbad! Detta kommer vi göra fler gånger. 
Titta en så fin picknickfilt vi har skaffat oss :) Färgglad och matchar min ring i färgerna ser jag nu:
Hittade en alldeles kritvit sten i vattnet.
Upptäckte att min 4 åring hade skrivit sitt namn i sanden :) han är bra på att skriva han.
Dessa blommor plockade jag i onsdags. Inga snittblommor behöves när man bor på landet. Det finns nämligen en uppsjö utav växter här och jag blandade rosa med vitt. Rödklöver och de vita blommorna vet jag inte vad de heter, någon som vet vad de heter?
 
Ha en trevlig fredag på er!
 
 
Netti Starby:

Vad skönt att det gick bra och man blir alltid nojig över att åka själv med två små barn! :-D Kramis

Carro:

Åh så mysigt! :)

Hanna Karlsson:

Vilken mysig dag!

Sarah:

Så mysigt me en dag på stranden :)

NICOLE:

Å vad mysigt =)

Kommentera inlägget här: