En söt pyjamas med hästar på från H&M

Det har börjat en hel del rea på nätet på sistone. Jag vet inte när den riktigt stora sommarrean börjar eller om den redan varit eller är nu men den här pyjamasen är på rea nu och den kommer från H&M. Jag tycker den var riktigt söt och skulle passa bra till hösten och vintern också men jag tror jag letar vidare till jag hittar någon jag verkligen vill ha, skulle helst vilja ha en med korta ärmar och långa byxor för att komplettera den bra jag redan har hemma.
Söt rosa pyjamas från H&M. 
 
Idag är det lördag eller snart är det slut på den här lördagen men idag har vi varit på lekpark och handlat lite mat inne i stan och gjort några ärenden och cyklat. Det får nog bli ostbågar ikväll och Hose of cards. Kram på er!
Anonym:

Jag har en likadan i grått med katter på! Bästa.

Www.devote.se/verasuwe

Anonym:

Jag har en likadan i grått med katter på! Bästa.

Www.devote.se/verasuwe

Kommentera inlägget här: