Massor med tv-serier att följa

Farmen på Tv 4. 
Jag har börjat följa Farmen på Tv4 play och efter andra avsnittet är jag fast. Jag älskar reality serier helt enkelt och jag kom på mig själv med att aldrig ha sett Farmen förut. Visst har jag hoppat in i avsnitt i tidigare säsonger och börjat titta men då är det inget roligt när man inte sett karaktärerna som är med förut. Man vill lära känna de från början och se allt som händer. Nu har jag en bra och lååång serie att följa på Tv4 play i alla fall :) Jag såg tidigare Bachelor och har ganska nyligen sett klart alla avsnitt. Fy vilken typ alltså den där Bachelor Sebastian. Jag vill inte avslöja för mycket om någon ska se serien men han är inte helt en shysst prick den där killen inte. Nu har jag inte alla fakta på bordet men vad jag har sett utifrån serien och från "När tjejerna avslöjar allt" har jag dragit den slutsatsen.
Bachelor på Tv4. 
 
Ja nu väntar jag på att säsong 2 ska börja sändas av Syrror men det kanske dröjer länge tills dess? Någon som vet? Hoppas på en fortsättning mycket snart. 
 
 
 
Mumin:

Hej! Den nya säsongen av Syrror kommer att sändas våren 2017 men de skrev inget datum. Trevlig helg!

Kommentera inlägget här: