Jag tror det får bli en vattenblå färgklick i fönstret

Jag hade nog tänkt att ställa ut den här oljelampan till vidare förvaring men nu tror jag allt att den för stå kvar i vardagsrumsfönstret ett tag till. Älskar den här vattenblå färgen på oljelampan och jag hittade den på loppis för elva kronor så det var ett riktigt fynd. Jag har en blå ljuslykta från Ilitala också i vardagsrumsfönstret för jag tycker den färgen matchar så fint med gardinerna som också går i turkos blått. Hmm får se om oljelampan får stå kvar eller inte. Annars måste jag paketera den ordentligt med papper så den inte går sönder i förrådet. 
 
Ha en fin måndag på er!
 
Mamma Malin:

Ja, det var ju ett riktigt fynd det. Jättefin!

Louise:

Jättefin!

Mumin:

En mycket fin lampa!

Christin:

Mamma Malin: Tack! Ja blev så glad när jag hittade denna :)
Louise: Tackar!
Mumin: Åh tack! :)

jessy:

Vilken fin :D

Kommentera inlägget här: