En riktig nostalgitripp: mina gamla barbiedockor! Och ny kategori, nostalgi från 80-talet

Jag tycker att det är så himla roligt att jag återfunnit mina gamla barbiedockor från 80 talet. Så roligt att jag tänkte ta och göra en ny kategori här på bloggen som heter 80-tals nostalgi där jag ska visa er mina gamla leksaker från förr. Herregud denna docka är nästan 25 år gammal. Jag har massor med klänning kvar till barbiedockorna och dockor och det är så roligt att klä på de alla olika kläder. Killarna springer omkring med dessa i handen och leker men jag tror att det är jag som tycker att dessa dockor är roligast. Jag ska visa er en annan docka också men ljuset här hemma är inget vidare just nu så jag kan inte få till någon bra bild. 
 
Jennifer:

Så kul med alla gamla leksaker :). Mamma har kvar det mesta hemma hos sig så barnbarnen har att leka med när de kommer men lite har jag fått ta hem :).

Jennifer:

Så kul med alla gamla leksaker :). Mamma har kvar det mesta hemma hos sig så barnbarnen har att leka med när de kommer men lite har jag fått ta hem :).

MADDISENJ.SE:

Ville kika in och berätta att jag är tillbaka i bloggen och känner att motivationen hittat tillbaka! Hoppas du vill fortsätta kika in hos mig :) Hoppas du har fått en bra start på den nya veckan!

Kommentera inlägget här: