Ny bloggdesign och förvaring av löken

Hej på er! Nu har jag uppdaterat min bloggdesign då jag tröttnat på själva designen överhuvudtaget :) så nu startar jag om med en ny design :) Tänkte tipsa er om en bra förvaring av lök. Jag har alltid förvarat just lök lite varstans här hemma. Gul lök på diskbänken och vitlöken i ett skafferi men tycker det ser så illa ut att ha lök lite varstans i köket så jag samlade ihop alla och placerade i en form från Rice. Det ser bättre ut och man har allt samlat och tycker mig att löken håller länge när man förvarar den på detta sätt. Och så vet man när formen behöver fyllas på. 
 
 
Netti Starby:

Din nya design är jättefin! :-D Kramis

Christin:

Netti: Tack så mycket! :) Kram

Carro:

Det blev ju jättefint! :)

Mia B:

Bra tips! Ska kika på dator på din design. I mobilen är den densamma 😍 Trevlig helg kram/Mia

Kommentera inlägget här: