Fin parfym och blommor och lyxiga skyltfönster

Det är snart höst och min inspiration för den här bloggen har kommit tillbaka som jag anade ;) det saknas inspiration ibland på sommaren men så på hösten så blomstrar den igen :) hihi passande bild nedan. Man hade velat köpa så många blommor när man gick förbi den här blomsteraffären i veckan. Jag spanade in en blå parfym förra veckan men jag glömde bort att dofta på den. Flaskan är i alla fall underbar! Speciellt locket :)
Jag fick hem min Look fantastic skönhetsbox i veckan och däri fanns en underbar lotion med doft av citron och basilika från Korres. Visst har de bättre och mer erkända märken än Glossybox Look fantastic boxen men jag börjar tröttna lite på produkterna. Dels för att man inte kan använda allt. Jag kan t.ex inte använda schampot och balsamet eftersom jag bara tål två olika sorters schampon och det är Elvital och Dove för färgat hår. Får ge bort de där schampona till mamma. Jag kan inte få fram bilderna på Look fantastic boxen just nu så jag visar bilderna på de skyltfönster jag passerade förra veckan. 
 
Christian Loubotain:
Fina skor för lov att vara mjuka och bekväma :)
Natalie Shuterman. Den blå väskan är urtjusig!
Louis Vuitton. De där tavlorna på bilden innehöll glitter inuti och de rörde sig upp och nedåt så att glittret rörde sig. Så fint! 
 
Kommentera inlägget här: