Badkulorna är tillbaka och ny vecka!

Badkula Rosa frost från Lyko.se
 
Jag har i och försig sett dessa kulor, eller närmare bestämt badkulor i några få butiker här och där men nu säljs de hos Lyko också och de hade ett väldigt stort utbud av dessa. Så om ni undrar vad det är på bilden ovan så är det en badkula ;) hihi. Jag funderar på att köpa många olika och förvara i en glasburk med lock och sedan prova mig fram till just min favorit. Frostiga päron, mango och vanilj hör nog till favoriterna som är tre olika dofter bland många man kan välja mellan. Jag kommer ihåg att The body shop sålde sådana här förut, eller det kanske de gör fortfarande? Dessa kostar mellan 5-6 kronor och det är helt okej för ett bad då man använder en kula/bad. 
 
 
Alice Lindström:

Jag borde ta och skaffa en sån!

Svar: Ja gör så ;) berättar sedan hur den doftade osv. sedan. :)
Christin

Johanna Utterberg:

Önskar så att jag hade badkar så jag kunde skaffa såna! :)

Svar: Ett tips är att ha de till fotbad! Det är bara att använda en plastbalja. Tips tips :) Kram
Christin

Netti Starby:

Åh jag älskar badkulor! :-D Kramis

Svar: Hihi jag också :) Kramisar
Christin

Carro:

Åh vilken rolig ide! :)

Svar: Tack! Ja det blir roligt att samla ihop några fina kulor och förvara i en burk :)
Christin

Kommentera inlägget här: