Augusti månads testagram box

Jag är så mycket positivt överraskad av den testagram box som levererades till mig i veckan. Jag tycker att alla produkterna var väldigt bra och de är alla i fullsize förpackningar. Det är så roligt att få testa nya produkter men några hade jag redan testat innan och det var t.ex Yup tabletterna som jag inte kunde motstå i affären och sedan drycken med vattenmelon och chipsen. Men det gör inget för alla är det produkter som jag gillar! Detta är verkligen en box för mig. Nu blir det denna och inget mer glossybox för mig ett tag framöver. Jag tycker att glossybox är riktigt snåla i jämförelse med testagram. I boxen fanns t.ex en kupong också för att kunna hämta ut en ny dryck med chia. Jag öppnade boxen tillsammans med V som tyckte det var väldigt roligt att kika vad som var i den. Det var ju väldigt mycket ätbart i boxen men det är ju sådant som går åt. Man får ju fylla i vad man gillar innan boxen levereras så jag ska kolla upp vad jag fyllde i så det inte bara är rutan för mat som är ikryssad, hihi. 
 
 
Nu får ni ha en riktigt bra fredag på er!
 
 
 
Mia:

Vad roligt! Vad kostade boxen?

christin:

Mia: Den kostade 99 kr och jag tycker att det var ett bra pris :)

christin:

Mia: Tycker det är så spännande när man från början inte vet vad som är i :)

Mia:

Det var ett bra pris. Köper du en åt gången eller har du betalat för flera månader samtidigt?

christin:

Mia: Jag såg inte att man kunde betala för fler månader samtidigt så detta var en åt gången. Nackdelen med att köpa för t.ex fler månader är att de kan dra hela den summan igen när det gått t.ex ett halv år och man inte hinner avsluta sin prenumeration så jag gillar att betala månadsvis istället. Jag tror dock inte att jag kommer ha denna box så många månader till då jag är sugen på att prova en annan box som jag hittat :) Mer om det sedan :)


Kommentera inlägget här: