Nybäddat och fixat i lillebrors säng

När Ville och H var ute på äventyr idag så passade jag på att bädda klart i lillebrors säng här hemma. Jag satte först dit spjälskyddet och det passade riktigt bra och sen så satte jag i madrassen i sängen och sedan plastad frotté på den och ett lakan över och sen bäddade jag med det nya bäddsetet från Bliss Sthlm. Vi kan variera om vi vill använda det eller babynestet. Tror att babynestet kommer användas flitigt just i början när han kommer hem från BB. Den blå gallerfilten får fungera som täcke i nestet. Skallran med bambi får han ha som sin första skallra, den är så söt det där rådjuret! Istället för att köpa en musikmobil som jag tycker är för stora att ha till den här vaggan så köpte jag en mobilarm (liten) och en gullig speldosa som jag knöt fast i mobilarmen. Tycker det blev bra! 
 
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så fint

Christin:

Kommentaren ovan: Tack så mycket! :D

Emma Engström:

Men så mysigt det ser ut! :D

Rebecka :

Så fint!

Skogsraah ☾:

Så fint :)

ISA:

sånt här är så gulligt så jag vill gråta lite <3

Louise:

Åh mysigt!

Zara:

Åh va fint verkligen!

Josefine:

Så fint!!

sv: Det var de :)

N:

Superfint!! :)

christin:

Kommentarer ovan: Tack så mycket söta ni!! 😀🎈

Kommentera inlägget här: