Härliga vårnyheter med guldkant

Lindex Shop Online - Blus
Lindex Shop Online - Stickad tröja
Din Sko Sneakers Sneakers Skinnimitation Beige
Jag fastnade för skorna på bilden ovan med den fina färgkombinationen vitt, beige och guld. De vore fina till vårem att ha som vardagsskor. Fast om jag känner mig rätt så får det nog bli ett par nya Adidasskor till våren, de brukar vara så sköna att gå i och i bra kvalitét. Dessutom köptes inga förra våren så nu saknar jag ett par fina sneakers. Toppen med guldprickar vet jag inte riktigt vad jag tycker om egentligen men den är fin att titta på och koftan passar bra sådana här dagar när det är minus 4 grader ute (här just nu), burr burr. Jag gillar dessutom plopp detaljer på plagg såsom tröjan har. 
 
Topp & tröja från Lindex shop online
Sneakers från Dinsko.se
 
Nu är det fredagskväll och jag önskar er en trevlig kväll i stugorna!
 
 
 
 
 
Robex Lundgren:

finna bilder

Kommentera inlägget här: