Babybox från Libero: Liberos startbox

Idag var jag och hämtade ut min startbox från Libero hos Ica maxi och oj vad grejor de hade stoppat i påsen förutom själva startboxen. Från ica maxi fick jag ett gäng med varor och däribland MER festis, mariekex och pasta mm. Det var verkligen superbra varor och sådana som man verkligen köper ofta! Det jag ska komma ihåg att göra denna gången innan lillebror kommer är att fylla frysen och då verkligen FYLLA frysen med mat så man slipper handla middagar det första man gör när man kommer hem från BB för man har så mycket annat att tänka på just då och det behövs lättlagad och god mat som inte tar år och dagar att laga och då passar ju pasta och pastasås bra. Jag har bland annat köpt hem carbonara sås i flerpack så man alltid har någon form av middag hemma :D och pasta har man ju nästan alltid hemma. Ska också köpa flera olika sorters färdiglagade postatisgratänger så man har :)
Varorna från Ica Maxi. Ska bli roligt att smaka deras chokladkaka :) 
Produkterna i Liberos startbox. Det bästa i boxen var helt klart blöjorna! Så bra att ha hemma några stycken redan nu. Sedan så var leksaken söt och Ville hade en liknande som han också fick från Libero när han föddes och den hade han på sitt babyskydd så den här filuren ska lillebror ha på sitt babyskydd tänkte jag. 
 
 
 
Kommentera inlägget här: