Lack i färgen city red från IsaDora och ny kategori "Nymålat"

 
Idag har jag lackat om naglarna i färgen city red från IsaDora. Det är ett rött orange lack som jag gillar. Jag kommer ha en ny kategori här på bloggen som heter "Nymålat" där jag visar mina nymålade naglar. Jag brukar ju växla mellan olika lack nästan hela tiden så jag hoppas ni ska tycka att det blir roligt att se!
rememberthiis.blogg.se:

Fint :D

Svar: Vad glad jag blir!! Tack! :)
Christin

elin:

jag har börjat med något nytt att jag ska ha alla nagellack från samma märke, blandar du eller har du som jag? :)

Svar: Jag blandar massor men roligt att ha flera lack från samma märke om man hittar något lack som är bra och det har jag. Har t.ex flera lack från Mavala som jag tycker är superbra! :)
Christin

Emma & Julia:

Åhh ser riktigt fint ut :)

Svar: Tack tack!! :)
Christin

Mia:

Det var riktigt snyggt. Den färgen måste jag ha. Hittade du den på Kicks? eller vart?

Mia:

Jag gillar enbart Isadora, Mavala och Depend.

Emelie:

Snyggt!

Emelie:

Snyggt!

Mumin:

Snyggt, önskar jag hade lika fina naglar.

lollo:

har en blogg tävling på bloggen , va med på den vetja! va har du att förlora liksom ? kram och ha en bra kväll :)

Hanna:

Vad snyggt rött lack! :)
Sv: Ja, det är roligt att små detaljer kan göra så stor skillnad :)

Kommentera inlägget här: