Triss i armband

Idag blev det en sväng till stranden, eller närmare bestämt så tror jag vi var där i ungefär 3 timmar för att det var så underbart skönt i solen. Ville satt i sitt UV tält varvat med att sitta i sol små stunder med solhatt på. Han leker med sina strandleksaker när vi är där och så badade han och trots att det var ganska så kallt i vattnet så ville han i bums. Jag har köpt två skinnarmband med nitar (hihi skruvar?) som jag blandat med ett färgglatt annat armband från Glitter som är en herrans massa år gammalt. Idag hittade jag min strandväska från Yves (se bilden) i ett skåp när tidningsskräpet rensades ut från ett skåp så den kom väl till pass att använda denna varma sommardag.
 
 
Mia:

Vilka fina armband och fin väska med. Härligt med strand häng. Det har verkligen varit fina sensommardagar. Synd bara att semestern är slut för min del :(

Kommentera inlägget här: