Höstjackan beställd från Ellos

Nu har jag beställt en höstjacka till mig från Ellos och jag väntar med spänning på hur den ser ut i verkligheten. Jag kunde inte ladda upp någon bild på den men fotar den såfort den anländer till mig med posten. Den är marinblå med bruna detaljer och tunnt fodrad så man kan ha den som övergångsjacka innan man plockar fram den tjocka vinterjackan. Jag tycker att min vindjacka har varit för kall att ha på sig kyliga höstdagar så den här jackan som jag beställt kommer komma väl till pass.
Cissi:

Spännande. Lite mysigt med höst och nya höstkläder ;)

Mia:

Spännande att se vad det är för någon. Jag skulle också behöva en ny. Men tycker det är svårt med jackor. Jätte fin blogg. Du har välkligen lyckats med bilder. Det är hemtrevligt här! Kram

Christin:

Cissi: Ja det är mysigt med varmare tröjor/kläder. Måste införskaffa någon fin kofta till hösten med. Kram

Mia: Tack så mycket!! Roligt att du tycker så. Kram!!

Kommentera inlägget här: