Hurra för amningskudde!

Jag köpte en amningskudde från Rätt start igår på Blocket med fina muminmotiv på :) den kostade endast 100 kr och eftersom det börjar bli tungt att hålla lille bebis så länge när jag ammar honom så ville jag ha lite avlastning i armarna. Först fungerade den inte alls då jag placerade den som en badring runt kroppen men sen fick jag hjälp av sambon och det man ska göra är att man har de bakre snibbarna som ryggstöd och nu har jag två händer fria att tex blogga med samtidigt ;) och äta middag samtidigt med :) fast kudden fungerar bäst då jag sitter i soffan och ammar :) Bebis verkar också mer nöjd nu när han har så mjukt underlag av kudden och man slipper justera hans höjd hela tiden. Jag visar bild på kudden morgon.

Kram på er!
elin:

Härligt att din son mår bra ;)

Cissi - mamma till Emma och smurfen:

Guldvärt med amningskudde!

Kommentera inlägget här: