En svalkande alkoholfri hallondröm

Igår kväll gjorde jag iordning två alkoholfria drinkar med smak av hallon, fruktsoda och citron till mig och sambon. Hihi sambon tyckte att den var lite sur i smaken och det kanske var för att jag pressade i en hel citron i de två drinkarna totalt. Men jag gillar syrliga drinkar och citron :D I alla fall blev de väl väldans fina?
Från förra söndagens bilaga till Aftonbladet. Tur att man ser receptet i fall att någon vill prova det ;)
 
Christine&Paris:

Ja det ska bli skönt!

Härliga drinkar, ser gott ut :)

Lisa:

Drinkarna ser härligt goda ut :))

Maja:

Åh, ser gott och somrigt ut. :)

Maja:

Åh, ser gott och somrigt ut. :)

Svea Westerlund:

Vill du bli länkad framför mina 300 läsare varje dag? Då ska du helt klart gå in på min blogg och anmäla dig till veckans blogg eller klicka på denna länk: http://maviedesvea.blogg.se/2012/july/veckans-blogg.html#comment :)

Elins blogg:

Mums vad gott det ser ut! Ser att du var på Dalarö nedan, var också där för några veckor sen. Så mysigt där!

Elin

Kommentera inlägget här: