Testlördag: ansiktskräm/vårdande till ansiktet


Den här lördagen (igår) så skulle vi testa något vårdande till ansiktet och då valde jag att testa min favoritansiktskräm från Nivea som är en nattkräm. Den heter Regenerating night care och har en djupblå förpackning som får en att tänka på självaste John Blund och det är ju bra eftersom den används innan jag ska sova :) den här får fem Ansiktskrämer i betyg av fem möjliga. I love it! och nu såhär på vinteråret så använder jag den som dagkräm istället eftersom jag har torr hud på vintern. Den fungerar bra och kladdar inte.

Jag har precis provat The body shop´s parfym White musk Libertine (en rosa parfym flaska) som jag fick som prov och jag förvånas över hur bra jag tycker om doften. Och jag som inte gillar mysk! men den här blir bara godare och bättre med tiden och den doftar ju helt Lovely! :) Imorgon ska jag besöka en Meze bar där man kan blanda ihop 6 eller 8 stycken olika rätter av en massa goda! de har b.la små vårrullar och bulgur och kycklinsspet med tandoori eller teryaki krydda. Så så ser min lunch ut imorgon :D

Nu ska vi snart äta pommes (stora restaurang pommes från Lidl) och kycklingfiléer med Riddeheims solmogna tomater. Den finns på burk med färdig gott-a-lukt kryddning. Till detta blir det bearnaise sås och lite GI bröd som jag köpte på Nacka Forum i helgen. Spana föresten in brödet som jag köpte på Gateau i fredags nedan. det är ett danskt rågbröd med b.la pumpafrön på. Jag har också bakat en blåbärskaka med valnötter och annat gott men den kakan ska in i ungen medan vi äter.

Må så gott!


Glöm inte att titta på vad mina lördagstestnings-följeslagare har testat, nämligen tjejerna Mia och Anna!
Mia ☆:

Kanske värt att testa nattkrämen då! =)



Kram!

Anna:

SV: Ja den innehåller hjortron.



Brödet såg gott ut.

Kommentera inlägget här: