Manufaktura i Prag

En riktig önskeaffär som jag hittade i Prag var butiken Manufaktura. De hade massor med SPA produkter och tvålar och allt i fina förpackningar.


Vad sägs om Mojito tvålar, kroppsscrub med plommondoft och fina boxar/lådor? Jag köpte en fin mugg i emalj med lantlig känska över sig därifrån. Den kostade 69 tjeckiska kronor vilket är ca 23 kronor (ett kap). Jag ska visa upp den sen i ett senare inlägg här på bloggen. Jag önskar såhär i efterhand att jag köpt något mer men man blir alldeles överrumplad av allt fint de hade i den butiken.

Snart ska vi grilla hamburgare i värmen med god sallad till och några skivor vattenmelon till dessert. det passar bra en sån här varm sommardag! :) Jag köpte färska färdiggjorda barbequeburgare som fanns i kyldisken som bara är att lägga på grillen sen, lyx! :) Och mums!

Ann-Louise:

Åh vad kul med en resa! Och vilka roliga butiker du hittade. Sephora är en favorit hos mig!



Tänkte just att HM's Cupcakeskollektion kommit och det hade ju du märkt med ;-)



Kram

Christine:

Det blev silver ;)

Christine:

Och ps, mina flaskor läckte ut med. Som tur var hade jag lagt dem i en påse!

Carro:

åh, lyxigt o fint de såg ut! =)



tack :Dq

Kommentera inlägget här: