Pysselprojekt färdigt



För två veckor sen påbörjade jag ett litet pysselprojekt och resultatet kan ni se på bilderna ovan. Jag dekorerade tre tändsticksaskar i modell större och de pyntades med rosa filt, prickigt sidenband och sen stora rosa pappersrosor på toppen. En ask får stå framme och de andra två tänker jag ge bort. Jag har en pysselidé till på lager och kanske jag pysslar lite till helgen. Nu ska jag snart kolla på en film och vilken film det blir vet jag inte än men jag vet att jag har en hel del dvd filmer som jag inte sett liggandes i skåpet så någon film blir det :)
Lotte:

Tack snälla! :)



Fina askar!

Frida:

Åh så söta! Så mysigt med pyssel :)



Tack så mycket! Jag har köpt ringen nu på Aldo i Dubai! Så söt.

Martina:

Vilka fina, duktig du är!



Ha en fin fredag. Kram

Kommentera inlägget här: