Sephora till Skandinavien


Idag har jag fått reda på en otroligt glad nyhet! Jag läste nämligen i tidningen Market att Sephora nog kommer öppnas i Skandinavien och kanske i Sverige inom en snar framtid. Tyvärr inte förrän om ca två år men det är ändå superkul om de skulle flytta någon av deras butiker närmare Sverige, eller ännu bättre: just till Sverige! Jag tycker att det borde finnas fler alternativ än Kicks som skönhetsbutik i Sverige. Absolut inget ont om Kicks, jag älskar Kicks butiker men oj vad skojigt det skulle vara med Sephora i Sverige! :) Bilden ovan är från en tur till Sephora butiken i Paris för några år sedan och bilden talar för sig själv. Helt lovely!

Ida:

Åh, vad roligt! Sephora har jag hört mycket om. Vi får hoppas de skyndar på och öppnar i Sverige snart! :)

Emily:

Vilken härlig nyhet! :D

lovisa:

allt bra?:D

Maja:

Helt underbar butik, dock kommer ju priserna inte vara de samma i sverige:S

Ida:

Härlig hylla :)

fine:

åh - denna nyhet gjorde min dag. jag ÄLSKAR Sephora, speciellt den vid Times Square i New York.



Bästa utbudet ever!

Kommentera inlägget här: