Fika och tur till Lush


Idag ska jag träffa en mycket god vän för fika på ett spännande ställe (berättar mer om det sen). Jag har alltid velat gå just dit så det ska bli superkul. Först ska jag gå en sväng till Lush och kolla på deras underbara sortiment av skönhetsprodukter och så ska jag kolla om shower jelly´n på bilden finns. Det är en duschgelé och de har flera olika i sitt sortiment men jag fastnade för den som heter Sweetie pie och som är härligt lila och genomskinlig. Jag har aldrig testat deras duschkrämer förrut så det ska bli spännande. Förrutom duschkräm så ska jag kolla efter en tvål som jag ska ha på köksbänken i köket. Jag väntar dock otåligt på att solen ska kika fram utomhus då väderprognosen visade att det skulle vara sol ute både idag och imorgon, kanske att det blir sol imorgon istället. Sköt om er nu så höres vi sen här på bloggen! :)

lolla:

åhh lush!!!

där gillar jag att kika runt men har rätt långt till närmsta lush affär :(

idag softar jag bara runt här hemma och njuter i mitt nya kök.

ska ha lite gäster här ikväll...kul..

gott nytt år på dig och

kram lolla

Kommentera inlägget här: