Badbomber med melon och blåbär och marsipantvål



Nu blir det ett "I badkaret" inlägg här på bloggen! :)
I den blommiga gröna boxen ovan som jag fick i julklapp så låg det två badbomber eller sk. badfizzer som det står på förpackningarna. Den gröna med melon och den blå med blåbär och den med melon har jag redan provat och den gav ett grönt badvatten med doft av honungsmelon. Nu har jag också kommit på vad tvålen jag fick från Lush doftar och det är ju marsipan den doftar! :) Den kommer från deras julsortiment och heter snowcake och har en julig doft. I eftermiddag ska jag iväg på julmiddag och funderade lite på att ta en sväng på mellandagsrean men det blir nog imorgon istället då jag nog inte hinner iväg dit idag innan middagen. Jag vill ta en titt hos Lindex och kolla om de har nån fin stickad tröja som jag behöver fylla på med i garderoben.

Vad gör ni denna Annandag jul?

 



  
Kommentera inlägget här: