Mysig i beige och guld


Den här mysiga outfiten skulle jag vilja ha på mig idag. Tröjan kommer från Bikbok och accessoarerna från H&M (ringen, halsduken och vantarna). Jag skulle matcha tröjan tillsammans med ett par grå jeans. Jag gillar kabelstickningen på tröjan och att den ser så mjuk ut. Sen så är kragen fin också. Jag gillar alltid H&M´s utbud varje år när det gäller fina och mysiga tumvantar och dessa med små "bollar" på var riktigt söta.




Mia ☆:

Vilken mysig outfit :)

Josefine, Blåeld:

Snyggt, jag älskar tjocka sköna tröjor!

Christine:

Sjukt fin tröja! Såg en rikitigt fin lång tröja med en svan på på H&M idag. Finns den i Sverige med? Iafl så tror jag nog det får bli en sådan snart. Fint med tights eller strumpbyxor! :-)

Christin:

Mia: ja visst ser den mysig ut :)

Josefine: Det gör jag med :)

Christine: Ja! Den med svanen på har jag sett på divided avdelningen, den är jättefin! :)



Debbie:

Åh, härlig tröja!!

Debbie:

Tack! :) Ja, Åhlens har ju tyvärr slutat med Essie nu, riktigt trist! Var så bra när man kunde gå och kika på lacken, för på hemsidor vet man aldrig om färgen blir som man tänkt!

Emma:

Helt underbar tröja!! Den krävs de att titta närmare på nästa gång man är i staden.



Roligt att du tipsar om böcker!



Kramiss

Mindy:

Så mysigt sätt..Ha en skön torsdag..

Kommentera inlägget här: