Har provat



Jag fick en tub med mig hem när jag var på Yves Rocher förrut innehållandes kroppsscrubet på bilden. Jag kan rekommendera den är produkten för den funkade riktigt bra. Huden blev väldigt len efteråt och så hade den en lyxig känsla över sig. Perfekt vardagslyx :)

Kommer från Yves Rocher
Maria:

Hej, har funderat på att köpa den där, men luktar den gott? :-) Eller - typ hur luktar den?



Mvh Maria

Jen:

Bra med tips!

Verkligen fin reklambild.

Christin:

Maria: Jag kommer inte ihåg hur den doftade så det var nog inget speciellt, någon fräsch doft i alla fall. Ha en bra kväll!

Jen: Vad bra att du tycker det! :) Kram

homade:

göra egen body scrub? här finns hur du gör det plus massa mer tex. eget lipgloss och doftpåsar!

http://sites.google.com/site/elinaspyssel/

Kommentera inlägget här: