Shopping hos H&M

93876-1181
image1184
image1186

Jag har länge tänkt att skika efter ett par solisar på stan men det har aldrig blivit av men sen så igår blev det ett besök till H&M och då hittade jag ett par med två strasstenar fram och kungakronatryck! :) så nu är jag redo för solen idag! Invigde dem dock redan igår kväll.
Sen så köpte jag en rutig blus så nu har jag också ett rutigt plagg i garderoben (har nog aldrig ägt ett rutigt plagg). Jag hittade också ett somrigt rosa linne med tryck och det kostade endast 49.50 kr så det kallar jag ett fynd!

Ikväll ska ni få se ballerinorna som jag bloggade om igår kväll.

Ha en härlig lördag på er!


Hanna:

Jag gillar den rutiga blusen. Perfekt sommarplagg. :-)

Malin på Livingroom:

fina galgar! =)

Amanda:

Det rosa linnet fårn H&M är sjuuukt snyggt! Fin blogg förresten, kram :)

Nina:

Fina solisar!

Madeleine:

Åh alla verkar ha sånna där fina galgar , medans jag bara har EN vit sådan !

Kommentera inlägget här: