Onsdagsläsning

93876-1012

Senare ikväll ska jag läsa dessa tre tidningar! Jag har ännu inte hunnit kollat i Sofis mode (som jag köpte i måndags) så det ska bli spännande. Jag gillar den tidningen, det ända som inte är bra är att man måste köpa Aftonbladet också för att kunna köpa Sofis mode och då kostar kalaset ca 25 kr. I alla fall så tycker jag bra om Sofi och hennes nya tidning.
Sen så har vi Veckorevyn med en glad Linda Bengtzing på framsidan, ska bli kul att se henne sjunga i melodifestivalen på lördag! Hon sjunger bra :) Jag måste dock "klanka" ner på allt gratissmink som ges bort i veckotidningarna. Det är jätteskoj med en present, det vill man ju ha men den dåliga kvalitén på gratissminket kan jag vara utan. Nu har jag inte ännu hunnit prova läppglanset och pudret på bilden så dessa kanske är jättebra men det har inte de tidigare produkterna varit. Jag tycker i alla fall att Solo är en bra tidning med koll på mode och med fina bilder på kläder och accessoarer. Sen så är det alltid lika kul och bläddra igenom Veckorevyn.

Vilken tidning gillar ni mest av dessa tre?


Elin:

åh tack.. visst e han fin :) Han heter Bosse :)

Helena:

Oh vad mysigt!Sophies mode har jag inte läst, men tycker nog om båda .

Emelie:

SOLO är min favorit av dessa tre, sen gillar jag Elle också :)
Ha en bra onsdagskväll!

Eluään:

Jag gillar nog SOLO bäst. Eller VR. Vet inte:P

Izabelle:

VR tycker den är bra, fast länge sen jag läste solo och har aldrig läst Sofiesmode:D

EVELINA:

jag gillar nog solo bäst =)

Sabine:

Jag föredrar solo :)

anina:

Kul med läsning. jag gillar Revyn & Sofis mode!

Jelena:

Sofies mode är min favorit av de där

Caroline.:

Sofies mode är det bästa tidningen, Billig, bra, kul och intressant :D

Evelina:

Av de tre gillar jag nog SOLO mest :) Det röda läppglanset tyckte jag va bra.. Vad tyckte du? :p

Christin:

Evelina: Ännu har jag inte testat läppglanset men kan kika förbi din blogg och berätta vad jag tyckte när jag har testat den :)

Helena:

Jag faller nog också mest för SOLO,
Veckorevyn är jag nog för gammal för
och Sofis mode har jag inte läst
ngn gång.. bara bläddrat igenom lite
snabbt i affären. Verkar helt ok dock.

Tommytina:

Very interesting & professional site.

Kommentera inlägget här: