Snygga boots men inte de jag allra helst ville ha...

93876-765
Jag var på stövel-jakt (hihi) förr förra helgen tror jag att det var och var då på jakt efter ett par stövlar med högre skaft.

Jag såg ett par jättefina hos Wedins som var precis som de jag hade föreställt mig innan att de skulle se ut, men tyvärr fanns de inte ute i butik i min storlek så jag brydde mig inte om att fråga för då får man nästan alltid svaret; nej det finns bara de som hänger där, annars är de slut, buuhuu (känns ingen kanske).

Jag tröstade mig med att prova de här bootsen istället som är på bilden. De var supersköna och fina men inte de jag helst ville ha. Jag frågade ändå om de hade de jag spanat in i min storlek och hör och häpna, det hade de! Så jag köpte dem ögona bums! Ska lägga ut en bild på dem här på bloggen framöver :) Så det är bra att fråga för Wedins verkar verkligen ha många skor på lager :)

Boots 399 kr Wedins

Godnatt på er!
Helena:

Snygga!

Visions Of Johanna:

Tack :) Ha en bra dag!

Christin:

Helena: ja det är dem verkligen! :)
Visions Of Johanna: Ha en bra dag du med! :)

Kommentera inlägget här: