Från topp till tå

93876-396

Här kommer ett till "Från topp till tå" inlägg så håll till godo :) Jag skulle helst vilja bära tights eller mörkblå jeans till den randiga tröjan och då helst svarta, kombinerat med de svarta skorna med paljetter på. Måste försöka hitta dem i nån affär och spana in hur de ser ut i verkligheten. I den bruna väskan vill jag ha en liten neccessär/portmonnä som man kan ha små mynt i. Örhängena har ett tjusigt mönster som jag gillar och de fick vara i silver eftersom spännet på väskan också är i silver. Just nu gillar jag verkligen örhängen med brodyrmönster. 

Vad tycker ni om outfiten?

Ha en fortsatt trevlig söndag på er!

Tröjklänning Monsoon
Neccessär Accessorize
Skor SthlmDG
Väska Bozzini
Örgängen Chique 59 kr
ellen:

jättefin:)

Catrin:

Tröjklänningen var riktigt söt!

Danni:

Träjklänningen var jättefin ;)

Amanda:

Ballerinaskorna var jättesöta, tänk om man kunde ha sånna nu! =)

Sofia Style:

söta skor!

Christin:

ellen: Japp :)
Catrin: ja den är fin den :)
Danni: jag gillar också den :)
Amanda: ja dem är super söta, vill ha till våren men köper jag dem nu vill jag kunna ha dem på en gång :)
Sofia Style: Ja de är verkligen söta :)

Sandra:

söt neccessär :)

Danwei:

Åh väskan är ju jätte snygg! Vill ha...

anina:

Jättefin tröjklänning!

Danialgunn:

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

Kommentera inlägget här: