Två fynd på mellandagsrean

93876-88693876-883

93876-885

Jag tycker att Bikbok hade mycket fint på sin mellandagsrea i år och jag hittade en rosa och en randig tröja. Den rosa tröjan hade kostat 199 kr och den randiga 149 kr och båda två var det halva priset på. De kommer användas flitigt nu och till våren också. Jag gillar strassdetaljerna och de rosa pärlemorknapparna hos den rosa tröjan :)

Ha en härlig söndag på er!

Vad tycker ni om mina fynd?


Annsingen:

Fina!Ha en underbar söndag!

Nina:

Vad kul med shopping! Jag har inte vart på rean ännu.

Ha en bra dag.

Christin:

Annsingen: Åh tack! Ha en underbar söndag du med :)
Nina: Ha en bra dag du med! :D

Jelena:

Detaljerna på den rosa är ju jättesöta! Och den randiga ser väldigt användbar ut! Bra fynd med andra ord :)

delinda:

kul med shopping =) fina saker

Camilla:

Jättefina toppar :-) Önskar ett Gott Nytt År och God fortsättning :-D

Elizabet:

tjusigt gillar verkligen den randiga:) själv köpte jag 2 klänningar på
bikbok på deras rea nyligen:) du ser den ena på bloggen (studentklänning) och sen har jag köpt en exakt likadan fast svart;)

Modesty Mia:

Vilka fina fynd! De får du nog mycket användning för. Den randiga ser superskön ut och den rosa är ju jättesöt med sina detaljer och fina rosa nyans! Gott nytt år! Kram!

Hanna:

söta toppar! kram! :)

Kommentera inlägget här: