Läsa Glamour och dricka citronte

93876-671

Nu ska jag läsa det senaste numret av Glamour tillsammans med en kopp med citronte och honung. Jag köpte en burk med honung nyligen som heter Mörkö honung och sen så står det försommarhonung på locket. Det fanns sensommarhonung också att välja på, vet inte vilken skilladen mellan dessa är. Man får ett parfymprov från Kenzo också med i tidningen vilket är positivt. Ska bli kuligt att läsa detta nummer. Ännu har jag inte läst det senaste tjocka numret av Elle så det måste jag också göra, har inte köpt det än men det borde ju finnas kvar i butik.

Ha en trevlig torsdagseftermiddag allesammans!
Alexandra Nilsson:

låter mysigt! :)

Modesty Mia:

Vad härligt det låter! Så mysigt att koppla av med en tidning. Nyaste Elle är bra, speciellt trendbibeln!
Du är utmanad förresten!:) (Ska göra din trevliga sjalutmaning så snart jag kan!!)

Cassie:

Mums för te :D

Modesty Mia:

Nu har jag gjort sjalutmaningen!:) Tack för utmaningen, kul!!

Wysteriia:

Åh den där kenzo parfymen luktar så gott! :D

Gilraen:

åh, det lät härligt. sjalutmaningen kommer till helgen, det lovar jag. ;P

Carro:

Det var verkligen kalas skönt man blev så avslappnad :) Du måste köpa nya numret av Elle , det var bra !

Gustavsophia:

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

Kommentera inlägget här: