Beauty mix

93876-65393876-652
I min kategori Beauty mix samsas ett klädesplagg tillsammans med en matchande skönhetsprodukt och eftersom det var länge sedan jag gjorde ett sådant inlägg så kommer ett nu.
Jag såg en super söt klänning hos Ellos som är senaste nytt. Den finns också i champagne men ack så fin färg lila egentligen är då man får syn på denna klänning. Jag valde en produkt ur Tvålserien och det fick bli en body butter med doft av svartvinbär och ros. Färgen på klänningen får mig att tänka på just svartvinbär :)

Klänning i siden Ellos 179 kr
Body butter Tvål Eleven 159 kr

Ciao!
Karin:

å va sött:)

Challe:

Klänningen måste jag bara ha! :D Tack förresten för en bra tipskälla ^^ Du har grym smak, i allt verkar det som!

Helena:

Jättesöt klänning!

Christin:

Karin: Tack! =)
Challe: Tack det var snällt sagt! Ha det så bra
Helena: Ja visst är den :)

Kommentera inlägget här: