I just love it

93876-191
Jag vet inte riktigt varför men jag har blivit såå fäst vid denna väska. Egentligen är det inte min stil alls men den är såå snygg. Jag såg en tjej som hade en sådan idag och den är snyggare i verkligheten än på bild. Den är i modell större vilket jag gillar eftersom jag förtillfället är ute efter en lite större bag som man får mer sig lite mer i då man t.ex ska resa bort eller träna. Eller bara då man ska in till stan på ärenden. Jag får nostalgikänsla av denna väska för jag vet bestämt att det blominspirerande tyget var trendigt då man var liten. Jag har t.ex en neccessär hemma från Romella med samma typ av tyg och mönster kombinerat med skinn i nyans brun som jag fick i present då jag var liten.







Estelle:

Jättefin!

Cassie:

Urfin!

Ängla:

Vilken söt. Fint med blommigt!

Christin:

Estelle:japp :)
Cassie:ja det är den :)
Ängla:japp det är fint med blommigt :)

Amanda:

Jag gillar också den, det är lite vintagekänsla över den! =)

Junitjej:

Snygg väska!

Mjuk:

Bra pris dessutom ;-D

Kommentera inlägget här: