Bok för chokladsugen

93876-194

Jag fick låna den här boken skriven av Maria Öhrn nyligen av en kompis vilket jag uppskattar för det verkar som om det verkligen finns flera goda och bra chokladrecept i den. Jag blir såå sugen på choklad ibland och imorgon söndag eller i veckan nån kväll tänkte jag ta och baka utifrån något recept från den här boken. Jag ska självklart prova på å baka den klassiska kladdkakan men sega chokladrutor låter också gott!
Mumsigt värre!





Kategori:
Hanna:

yummie.

cassandra:

Åh! mina godispåsar består alltid av ca. 99% choklad, I can't live without it!

Lalisen:

Vad hade vi tjejer gjort utan choklad?! Kolla in min blogg. Har ett inlägg om en jättegod chokladkaka :)

sabina:

uh, den boken är typ min bibel ;P

Christin:

Hanna: japp =) gott gott
cassandra:jag brukar t.om hoppa över smågodiset och köpa bara choklad istället :)

Lalisen:japp jag har kollat in din blogg där jag såg en bild på en frestande chkladkaka, måste baka en sån nån gång :)

sabina:jaha då har du redan säkert provat på några recept? De verkar vara bra recepten som finns, goda :)

Sugarberry:

den boken har jag med, allt där är supergott :)

Kelly:

Åh! Den boken har jag oxå hemma! :-)

Lisa:

mums!

Marre:

Två tips är kolakakan och den med jordnötssmör i.. Mmmm.. galet goda :)

Mia:

Chokladkakan... kvinnans bäste vän

Kommentera inlägget här: