Tropical kiss och love letter

93876-5393876-52

Min favoritaffär där man kan hitta bra badgrejer är Etos. Förra gången jag var inne där hittade jag en påse innehållande cocos och vaniljdoftande pulver som man ska hälla i badet. Badvattnet blev vitt och väldoftande och man ville vara kvar där ett bra tag. Jag har provat "Tropical kiss" men nästa gång blir det en påse love letter. De här bilderna hittade jag på Dresdner essenz hemsida och upptäckte att de också har duschkräm och body lotion i samma serie, men dessa har jag tyvärr inte sett till hos Etos.
Ängla:

Snygg utsida och fin insida! :) Låter som ett ljuvligt bad...

Amanda:

Spännande produkter, måste spana in!

Gilraen:

Jag som älskar kokosdoft, det kanske är något för mig. ^^

Gilraen:

Jag som älskar kokosdoft, det kanske är något för mig. ^^

evelina:

å älskar cocos! ^^

Emilia:

kokosdoft är underbart =)

Hanne Lindqvist:

Hej!
Tänkte bara tipsa om att de finns i vår butik www.diarydreams.com om du är intresserad.
Ha det gott
Hanne

Kommentera inlägget här: