Redo för beach 2018

Nu har jag beställt en baddräkt från H&M med härligt mönster på och jag är därmed redo för beach 2018! Jag hade en svart baddräkt tidigare men den har jag haft i flera år och den ger inget stöd upptill. Den här baddräkten är ju mer som en bikini upptill. Jag var tvungen att beställa en ny skaljacka till V att ha nu till sommaren då hans blev förstörd av målarfärg på dagis igår :( när jag kom var hans byxor, jacka och skor och keps blå av målarfärg... och färgen var icke vattenfärg så jag fick inte bort den hemma :( sådant är så himla tråkigt och det är urtrist att behöva köpa en ny jacka av något som man redan har. Nu hittade jag en på rea i alla fall för 249 kr. Jag fick bort färgen på skorna men jackan och byxorna är totally förstörda. Kepsen var det bara en liten blå fläck på men tråkigt ändå. 
Baddräkt från H&M. 
Kommentera inlägget här: