70-tals inspirerat mönster hos Åhléns

Från Åhéns.se designad mugg av Abigail Borg
 
Kolla vilken fin mugg/kopp som Åhléns har tagit in nyligen till sitt sortiment och som är designad av Abigail Borg. Så himlans fint mönster på blomman och bladen på denna mugg! Jag har redan muggar hemma så det räcker och blir över men annars vore den fin att köpa hem. Tänkte köpa bara en mugg först men avstod då jag i så fall skulle velat haft minst två sådana här fina muggar i så fall. Som det är nu har vi två röda stora muggar hemma och sedan flera muggar i samma färg från Ikea i turkos färg. De är helt okej och håller fint så inga nya muggar behöver inhandlas just nu. 
 
Trötthatt idag är jag men efter en kaffe så hoppas jag på att fort piggna till :) Hoppade över morgonkaffet idag av bara farten när jag skulle iväg idag. 
 
Netti Starby:

Vilken fin mugg! :-D Kramis

Kommentera inlägget här: