En heldag i solen på Gröna lund

Jag är glad att vi tog vara på den soliga dagen som var i lördags efter dagens och gårdagens ruskväder. Hua vad det regnade imorse när jag lämnade V på föris. Burr burr! I lördags hade jag, sambon och barnen nämligen en heldag på Grönan och vi åkte massor av karuseller och njöt av det fina vädret i Stockholm. V älskar att åka karuseller och jag gillar det mer och mer också så nästa gång vi är där (nästa år) ska jag köpa ett åkhäfte så man kan åka massor! Man behöver inte åka de läbbigaste karusellerna för att tycka det är kul. Jag vill t.ex åka den lilla berg och dalbanan, dvs. lilla nyckelpigan tror jag att den hette :)
Det var bra att de hade radiobilarna för små barn också. De gillade V att åka. 
Mumin:

Vilken mysig helg ni haft med barnen :)

Kommentera inlägget här: