Fina ting till bebis från second hand

Jag hittade så mycket fina kläder på second hand i helgen. Det är så roligt med second hand när man hittar saker som man verkligen tycker om! Och det gör jag verkligen med all dessa plagg. Speciellt gillar jag den gröna sparkdräkten med små nallar på och gula pumpor! Så personligt och fint. Hittade en massa små strumpor och en skallra också :D

En "prinsdräkt" i velour att ha till kyliga höst och vinterdagar och på dagen inomhus:

Nog aldrig ens använd och i jättefint skick!
Älskar sparkdräkten i mitten och passar bra att ha en bomulls tröja över. 
Nallar och pumpor :)
Omlott tröjor som är svåra att hitta i butik just nu då alla plagg nästan har dragkedjor och vet inte om jag hittat någon kofta i tunn bomull men nu har jag ju hittat på second hand! Hur söta?!
Gulligt set med vovve till höger :)
Söta strumpor!
 
Nu skall allt tvättas och vikas in i garderoben :)
 
 
Emma Grann Fotografi:

Men så söta!!

Mia:

Det finns mycket bra sekond hand saker! Va kul att du hittade så fina kläder. Kram

Kommentera inlägget här: