Trillingnöten försvinner från Alladin asken

...och istället kommer en pralin med smak av hallon lakrits in till asken. Nu finns det absolut ingen anledning till att köpa någon Alladin ask någonsin mer då just trillingnöten var den stora anledningen för mig att jag köpte asken då den pralinen är godast :( Typiskt! Mer om detta kan ni läsa här.
jennie:

Den va så sjukt söt. Den va mer till gamlingar som vill ha trygghet :) men oj så söt den va. Hehe

Svar: Japp den var söt den :)
Christin

Mia Forsberg:

Ja det är så kul att gymma! :)

Åh vad sugen jag blev på paradis/aladinchoklad nu när jag läste ditt inlägg, haha. Älskar Paradischoklad! :D Den godaste är vita pärlan, den med nougat. Men jag gillar trillingnöten också, men ska bli kul att testa hallon/lakrits för såna godisar gillar jag annars :)

Svar: Ja det är så gott med choklad :)
Christin

Småstadsfrun:

Jag hörde detta på radion i morse och trodde knappt det var sant! TRillingnöt OCH körsbär i likör åker. VARFÖR? Håller med dig, kommer definitivt inte köpa någon till jul. Finns liksom ingen anledning..

Svar: Jag hoppas att de kommer ändra sitt beslut. Ha en bra dag!
Christin

milina.blogg.se:

den var ingen favorit hos mig så enligt min åsikt tycker jag inte att det gör något! kokos är min favvo :)

Svar: Kokos är allt bra god :)
Christin

Mia:

Ja, det är kaos på sociala medier. Jag köpte asken för körsbärslikören och trillingnöten, men kommer inte köpa den något mer nu.

Svar: Man får hoppas att alla nya askarna inte hinner ut till jul men hur ska man veta om trillingnöten finns kvar i de eller om det är den nya varianten inuti. Jag vill inte chansa.
Christin

Kommentera inlägget här: