Blomsterlandet shopping och hamburgerställe


Igår blev det lite shopping på Blomsterlandet där jag köpte tre olika blommor/saker. Det blev en mini-blomma att ha till min minikruka som står i sovrumsfönstret som heter cotyledon undulat (jag vet att den heter så för att det står det på krukan ;)
Sen blev det en vit våreld som står i köksfönstret och matchar tillsammans med min orange våreld som V fick i födelsedagspresent. Sen blev det en fin höstkrans som jag bara Älskar! Det står välkommen på den och jag tycker den blev jättefin till dörren! Ikväll ska vi testa ett nytt hamburgerställe så det blir nice! Skönt med färdig middag en fredagskväll och roligt med en liten kvällsutflykt till ett nytt ställe.

Toppen idag tyckte V det var att smaka på Sempers äpplejuice i pipmugg. Toppen var också att spela spel på barndatorer i dagens besökta lekland. Där var det också kul att åka rutschkana (med mammas hjälp) men roligast var nog att springa fram till alla barn han kunde se och hälsa på dem.

Happy friday på er!
Amanda:

Supersöta blommor!
Ha en ljuvlig helg, kram!

Mia:

Har han redan lärt sig att springa? Å va härligt. Fina blommor. Hoppas att hamburgaren smakade mumma! Kram

Mia:

Vad var det för hsmburger ställe?

Mia:

Vad var det för hamburger ställe?

Christin:

Mia: Han springer inte ännu men han har precis börjat gå alldeles själv :D Det var ett ställe som heter Big Boy. De hade mumsig hamburgare! Det är en snabbmatskedja såsom max hamburgare osv. Jag valde texas barbeque hamburgare meny och den var jättegod! :)

Kommentera inlägget här: